منابع و ضرائب کنکور ارشد بیومتریال

منابع و ضرائب دروس گرایش بیومتریال

امين حسينعلي ميرزا

وزارت بهداشت

منابع آزمون کارشناسی ارشد مهندسی پزشکی زیست مواد : آیا از منابع ارشد مهندسی پزشکی زیست مواد در سال 1400 اطلاع دارید؟ یکی از سوالاتی که متقاضیان کنکور ارشد وزارت بهداشت رشته مهندسی پزشکی زیست مواد از مشاوران ما می پرسند، اطلاع از بهترین منابع کنکور ارشد مهندسی پزشکی زیست مواد و کتاب های کنکوری طبقه بندی شده برای مطالعه سرفصل های این رشته می باشد. یکی از مشکلات اکثر متقاضیان این رشته نداشتن یک منبع معتبر مفید با بیان راحت برای یادگیری بخصوص در درس های ریاضی، بیوشیمی و… است. که در این مقاله رفرنس وزارت بهداشت برای ارشد مهندسی پزشکی زیست مواد و کتاب های کنکوری طبقه بندی شده به شما داوطلبان کنکور ارائه داده خواهد شد. 

در جدول زیر منابع برای کلیه دروس ارشد زیست مواد به طور کامل ذکر شده است . توجه داشته باشید در برخی از دروس مثل بیوشیمی، آناتومی و فیزیولوژی شما می توانید از کتاب های مانند صفر تا صد برای این دورس استفاده کنید که علاوه بر پوشش دهی متناسب با سرفصل های کنکور به دلیل متن روان به شما برای درک مطالب کمک خواهد کرد. در جدول زیر حتما به منبع توصیه شده دقت کنید. 

اطلاع از ضرایب به شما کمک خواهد کرد تا با آگاهی از اهمیت دروس اقدام به برنامه ریزی و مطالعه نمایید  توجه داشته باشید در کارشناسی ارشد مهندسی پزشکی زیست مواد درس اصول زیست مواد با ضریب 6 بالاترین اهمیت را داشته و باید مطالعه این درس را در اولویت قرار دهید. اما این به آن معنا نیست که از مطالعه دروس دیگر قافل شوید و دلیل آن داشتن حد نصاب برای کسب رتبه خوب در کنکور ارشد وزارت بهداشت می باشد.

در خصوص وزارت علوم منابع همان منابع وزارت بهداشت می باشد اما ضرائب دروس متفاوت است که به شرح زیر در داخل جدول خدمت شما قرار می گیرد.

این مطلب را به اشتراک بگذارید:
نظر بدهید